Produk Penjagaan Bayi Drypers


Bercakap mengenai jenama DRYPER,semua mengetahui Drypers merupakan jenama lampin bayi yang menjadi salah satu pilihan ibubapa termasuklah fiqa sendiri.Drypers mempunyai pelbagai jenis lampin bayi untuk memenuhi keperluan anak anda termasuklah lampin jenis pita pelekat dan seluar yang terdapat dalam pelbagai saiz yang berbeza.Antara jenama-jenama drypers adalah seperti Drypers Touch,Dryper Wee Wee Dry,Drypers Drynights,Drypers Classic,Drypers Drypantz dan Drypers ClassicPantz.






Malahan Drypers juga menawarkan rangkaian produk penjagaan bayi yang dirumus dengan bahan-bahan semulajadi.Antara produk penjagaan bayi drypers termasuklah Drypers Baby Head o Toe,Syampoo,Mandian Bayi ,Losyen,minyak Bayi,Bedak dan juga Tisu lembap.


Drypers Baby Head to Toe dengan Ekstrak Avokado & Isirung Oat




Drypers Baby Head to Toe yang baharu diperkaya dengan ekstrak Avokado untuk membantu melembutkan rambut dan melembapkan kulit bayi anda. Digabungkan dengan ekstrak Isirung Oat, Provitamin B5 dan bau yang lembut, formula yang tidak memedihkan mata akan menjadikan kulit bayi anda berasa licin dan lembap.

Boleh didapati dalam saiz 220ml dan 750ml.

Drypers Baby Head to Toe dengan Kompleks Buah-buahan & Ekstrak Isirung Oat

Drypers Baby Head to Toe yang baharu diperkaya dengan gabungan semulajadi ekstrak kompleks buah-buahan & digabungkan dengan ekstrak Isirung Oat, Provitamin B5 dan bau yang lembut, formula yang tidak memedihkan mata akan menjadikan kulit bayi anda berasa segar dan nyaman.

Boleh didapati dalam saiz 220ml dan 750ml.

Drypers Baby Head to Toe

Formula tidak memedihkan mata yang diperkaya dengan ekstrak Isirung Oat, Provitamin B5 dan wangian mesra bayi, Drypers Baby Head to Toe memberikan pengalaman mandi yang menyamankan, menenangkan dan melembapkan.

Boleh didapati dalam saiz 220ml dan 750ml.


Drypers Baby Shampoo
Formula tidak memedihkan mata yang diperkaya dengan ekstrak Isirung Oat, Provitamin B5 dan wangian mesra bayi, Drypers Baby Shampoo membantu menjadikan rambut si manja anda licin dan lembap. Ekstrak Isirung Oat amat dikenali untuk ciri-cirinya yang anti-radang, melembapkan dan menyamankan kulit.

Boleh didapati dalam saiz 220ml dan 750ml.



Drypers Baby Bath


Formula tidak memedihkan mata yang diperkaya dengan ekstrak Isirung Oat, Provitamin B5 dan wangian mesra bayi, Drypers Baby Bath membantu menjadikan kulit bayi anda bersih, lembut dan lembap.

Boleh didapati dalam saiz 220ml dan 750ml.


Drypers Baby Talcum


Drypers Baby Talcum Powder diperkaya dengan ekstrak Isirung Oat dan Provitamin B5 yang semula jadi, melegakan dan menenangkan kulit si manja agar sentiasa kering dan selesa, lebih-lebih lagi di dalam cuaca kita yang panas lembap. Pastikan anda membawanya ke mana jua anda pergi.

Boleh didapati dalam saiz 300g dan 2 x 500g.

Drypers Baby Wipes dengan Ekstrak Timun






Drypers Baby Wipes dengan Ekstrak Timun merupakan Baby Wipes yang baharu dari Drypers.Diuji secara dermatologi dan diperbuat daripada fabrik cetak timbul 3D,formula ini yang bebas wangian adalah lembut dan sesuai untuk penggunaan tangan dan mulut serta kulit sensitif.

Boleh didapati dalam saiz pek 3pek x 20s dan 1 pek x 80s

Drpers Baby Wipes dengan Ekstrak Kalendula 





Merupakan Baby Wipes yang baru dari Drypers..Diuji secara dermatologi dan diperbuat daripada fabrik cetak timbul 3D,formula ini yang bebas wangian bukan sahaja lembut,malah sesuai untuk kulit sensitif dan membantu mengurangkan kerengsaan.

Boleh didapati dalam saiz pek  1 pek x 80s


Drypers Baby Wipes

Tisu basah ini sesuai untuk membersihkan kulit halus bayi tanpa mengeringkannya.Ini kerana kandungan ekstrak Isirung Oat didalamnya merupakan pelembap semulajadi.

Saiz pek 40 keping dan 100 keping 



Bahan utama yang digunakan dalam rangkaian produk penjagaan bayi drypers ini ialah;

Ekstrak isirung oat semulajadi

Ekstrak kernel oat adalah salah satu daripada bahan-bahan utama dalam produk penjagaan bayi drypers.Ekstrak ini sudah lama dikenali sebagai agen yang menenangkan kulit.

Provitamin B5

Semua produk penjagaan bayi Drypers dirumuskan dengan Provitamin B5 yang bertindak sebagai pelembap,membantu untuk mengekalkan hidrat kulit,licin dan sihat.

Baby Friendly Fragrance

Produk penjagaan bayi Drypers adalah sesuai untuk bayi kerana ia dibuat daripada bahan-bahan wangian Baby Friendly Fragrance yang diluluskan oleh Persatuan Fragrance Antarabangsa (IFRA)


Post a Comment

0 Comments