lazada shopathon blogger contest!


Lazada 9.9 Festival sale  I 9.9 Festival sale (https://www.lazada.com.my/99-festival/?hybrid=1) telah pun  berlangsung daripada 6 September  sihingga 9 September  2018. Bila time ada sales macam ni, hampir semua produk di Lazada ada diskaun sehingga 90%.Lebih dari 2000 voucher yang disediakan dari lebih dari 100 brand yang turut serta. Saya pun dah aim beberapa barang atau produk yang saya cari selama ini dan kini pada Lazada 9.9 Festival sale, inilah peluang untuk saya beli produk yang saya tunggu tu sebab ada offer hehe๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Antara produk yang dijual di Lazada yang saya akan repeat beli ialah Botol Susu Avent setiap 6 bulan dan juga Puting Botol Susu setiap 3 bulan.Huhu sebabnya harga dekat Lazada lagi murah dari kedai-kedai diluar sana.Tu yang memang akan repeat order dari Lazada je.


Select three products on Lazada that you have always wanted to buy.

1.Pensonic 2-in-1 Steamboat & BBQ [ Link ]





Aduh!! dah lama mengidam benda nie..dulu masa anak sorang boleh tahan lagi boleh pergi kedai steamboat..nie anak dah dua memang payah lah nak pergi..nak kena fikir 10x dulu..kang kau tengah sibuk melayan steamboat anak buat perangai..tetiba dah jadi kenyang gitu..haha..kalau ada benda alah nie kat umah 7x seminggu bersteamboat kat rumah pun takde sapa yang kisah..boleh makan dengan tenang aman damai selesa gitu.Jimat pun jimat!!



2.Electrolux Vacuum Cleaner Handheld [ Link ]

Bila rumah dah berkarpet benda wajib kena ada ialah Vacuum..jenuh woah nak kena angkat2 karpet lepastu kena buang habuk lagi..lepastu mula lah haacum--hacummmmm..jiran sebelah pun boleh dengar kau bersin...


3.Singer Sewing Machine [ Link ]


 Yang ini pun saya  teringin nak memilikinya dari dulu lagi.Sebabnya dengan adanya mesin jahit ini bolehlah fiqa menjahit baju,langsir atau apa sahaja dengan mudah.Tak perlu lagi nak hantar ke tailor.Ye lah harga tailor sekarang dah mahal.Kalau jahit sendiri kan lebih jimat.



Jom terjah Lazada sekarang kerana terdapat pelbagai lagi produk dengan harga terendah yang ditawarkan!!!






Post a Comment

0 Comments