Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi


Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi | Adakah anda tercari-cari rawatan untuk penyakit kulit Ekzema  kerana bayi anda ada penyakit Ekzema.?Memang tertekan sebenarnya bila kulit diserang ekzema. Sudah puas anda mencari rawatan terbaik untuk merawat penyakit kulit ekzema supaya kulit kembali sihat tapi tak berhasil.
 Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi 


 Punca Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis

Punca sebenar berlakunya penyakit ekzema ini tidak dapat dipastikan dengan tepat.Bagaimanapun, menurut kajian penyakit kulit ekzema ini juga mempunyai pertalian genetik. Salah seorang sama ada ibu atau bapa berpotensi untuk memberi kesan genetik itu kepada anak-anak.

Oleh sebab itu, kebanyakan kes ekzema ini berlaku dikalangan kurang dari dua tahun kerana kebanyakannya diwarisi daripada ibubapa.Lazimnya, bagi orang dewasa ekzema ini akan menyerang di bahagian leher, muka, siku, buku lali dan lutut.

Manakala, tanda-tanda ekzema pada bayi pula jelas dilihat di bahagian pipi, dahi, leher, lengan, betis dan kulit kepala. Ada yang mendapat ekzema ini ketika dewasa dan ada yang diserang ketika masih bayi. 

Penyakit Kulit Psoriasis
Psoriasis merupakan penyakit kulit di mana ia menghasilkan kulit tambahan yang tebal, bewarna perak dan gatal, kering, tompok merah dan kadang-kadang ia menyakitkan. Ia merupakan penyakit kulit berpanjangan (kronik) yang tidak boleh diubati tetapi boleh dikawal. . Kulit yang tebal dan bersisik ini terhasil apabila sel-sel kulit tumbuh dengan cepat akibat serangan imunisasi oleh sel darah putih yang tidak normal.Kawasan-kawasan yang terlibat biasanya ditemui di bahagian tangan, kaki, badan, atau kulit kepala tetapi boleh didapati di mana-mana bahagian kulit. Kawasan yang paling biasa adalah lutut, siku, dan bawah belakang.

 Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi

Cara Merawat Ekzema Dan Psoriasis

Merawat Ekzema Dan Psoriasis Dengan Bedak Asmak
Bedak Asmak diperbuat dari bahan semulajadi 100% iaitu bedak tanah liat putih berkualiti tinggi.Selamat digunakan untuk semua peringkat umur. Bedak Asmak boleh merawat ruam pada bayi,ekzema,psoriosis,kudis buta,kurap,panau,kayap,atal,cacar air ,luka dan lain-lain.

Kelebihan Bedak Asmak

1. Untuk rawatan kulit-Bedak Asmak sesuai digunakan untuk hampir semua masalah kulit – ruam, psoriasis, ekzema, gatal, kudis buta, kayap, demam campak dan lain-lain.
2. Mencantikkan kulit-Juga mampu mengecutkan jerawat (guna sebagai bedak sejuk), mencantikkan dan mencerahkan kulit jika diguna selalu.
3. Mudah digunakan-Hanya sapu Bedak Asmak pada bahagian bermasalah pada waktu pagi selepas mandi, sebelum tidur atau sekerap yang perlu.
4. Sesuai untuk semua-Bedak Asmak sesuai untuk semua peringkat umur, dari bayi hingga ke warga emas. Gunakan dengan yakin, tanpa was-was.
5. Boleh dimakan-Boleh dimakan untuk masalah cirit-birit dan gout. Ianya selamat dan suci. Dapatkan cara makan daripada agen kami.
6. Mujarab dan berkesan-Dengan ratusan testimoni, produk ini telah menjadi fenomena luar biasa dan diakui oleh ribuan pelanggan yang telah membeli !


Kisah Bedak Asmak

 (bedak yang boleh dimakan?)

Cara Merawat Ekzema Dan Psoriasis Dengan Bedak Asmak


Pakai bedak ini di bahagian yang bermasalah. Sapukan pagi selepas mandi, malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima.Untuk kesan yang lebih cepat,selepas 2 jam sapu,bersihkan dengan air yang bersih,dan sapu lagi.Ulang seberapa banyak kali di peringkat awal mencuba Bedak Asma' dan rasai perubahan yang ketara.

Cara pemakaian: 
Waktu siang-Pakai sekerap yang boleh ketika masalah kulit sedang teruk.Selepas beberapa jam, jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh, cuci bersih dengan air, lapkan dan keringkan kemudian sapu.
Malam-Sapu sebelum tidur
💥Untuk gout dan cirit-birit :
Ambil air tapis/zamzam suku cawan @5 sudu besar.Campur dgn 1 sudu kecil bedak.
Minum sebelum sarapan dan sebelum tidur.

💦Sekiranya bedak kelihatan kering,tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip.

Sesuai digunakan untuk semua jenis masalah kulit.

Perhatian : Elakkan celup ke dalam bekas menggunakan tangan, sebaliknya tuangkan sedikit ke bekas lain atau gunakan sudu yang bersih.

Jika kulit jadi kering,selang seli dengan minyak zaitun,atau minyak kelapa dara atau vaselin.

Harga Bedak Asmak

Harga Bedak Asmak berat 150g ialah Rm38.00,manakala 50g ialah RM24.Boleh didapati daripada agen atau pengedar-pengedar MHAMSB yang sah.


Testimoni Pengguna Bedak Asmak

Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi

Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi

Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi

Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi

Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi


Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi


Selain sebagai pengguna anda juga boleh menjadi ajen. Kepada yang berminat hendak mencuba atau hendak menjadi agen, boleh ke link di bawah untuk lebih info atau hubungi terus talian dibawah.

Hotline HQ : 019 – 970 8897
Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/
Facebook Page Produk :
Info Bedak Asmak juga boleh didapati di fb page :Penawar Asma Mujarab

Post a Comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..