Goo.N Friend Pants Super Jumbo Doraemon Edition Product Review


Goo.N Friend Pants Super Jumbo Doraemon Edition Product Review




Goo.N Friend Pants Super Jumbo Doraemon Edition Product Review |Kali ini fiqa  nak  review Diapers Jenama Goo.N  jenis pants edisi  Doraemon pula.Pertama kali sebenarnya mencuba diaper jenama Goo.N nie..



Bungkusan  luar  nampak menarik dengan kartun popular doraemon..bila buka  diaper pun ada corak kartun  juga.Diaper Goo.N Friend Pants Super Jumbo Doraemon Edition ini sesuai digunakan  pada waktu siang dan juga malam.



Anak fiqa Hariz yang  nombor 2 nie berumur 1 tahun 10 bulan dan saiz diaper yang dia pakai ialah XL.Sebelum ini,fiqa pernah bagi pakai diaper jenis pants jenama lain dekat Hariz,tapi sekejap je dia dah buka,mungkin dia tidak selesa dengan getah dibahagian pingang yang agak ketat dan menyebabkan pinggang anak kemerahan serta gatal.Tetapi jenama Goo.N ini bestnya ialah getah dibahagian pinggang yang boleh stretching size membuatkan Hariz selesa menggunakannya.


Secara ringkasnya selepas penggunaan apa yang fiqa boleh simpulkan,penyerapan yang baik walaupun penggunaan yang agak lama pada waktu malam.


Dari segi tekstur pula, ia mempunyai kelembutan yang sama di dalam dan lapisan luar.Sangat kurang berlaku kebocoran kerana ia menyerap dengan cepat walaupun anak fiqa aktif bergerak.







 Ok..mana fiqa beli?Fiqa recommend korang beli dari lazada kerana harga dari Lazada murah berbanding beli di luar..selain daipada diaper,terdapat juga baby wipes jenama Goo.N ini yang didatangkan  Limited Edition Penguin Baby Wipe Box.




Boleh beli produk Goo.N di LAZADA





















Post a Comment

1 Comments

  1. ketika ada kecil dahulu..saya suka lampin pakai buang yang kering dan harga yang sesuai..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..