Kenali Jenis Makeup Brush






Bagi mereka yang dah biasa dengan tatarias muka mesti dah kenal kan jenis-jenis berus mekap nie.Haha tanya fiqa memanglah tak tahu ini untuk apa tu untuk apa.Jarang nak bermekap-mekap bagai tu pasal tak amik tahu..Lately nie baru teringin nak belajar makeup..haha gediks ko yer..Baru terkial-kial nak amik port pasal berus mekap nie...😎

Gambar di bawah nie fiqa nampak dekat facebook SAFI orang duk share,jadi fiqa pun share jugak lah,senang sebagai rujukan kan..




Semoga bermanfaat...😗😗

Post a Comment

3 Comments

  1. aku jrg2 da guna brush..semua guna beauty blender..brush conceal tuk bawah kening jak selalu guna.

    ReplyDelete
  2. Kalau keluar jenjalan biasa2 lagi cepat guna beauty blender..brush2 tu semua dah tak pandang dah..hehehe

    ReplyDelete
  3. selalunya guna beauty blender je. Senang sikit dab dab dab je

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..