Buat Duit Dengan Tok Syed

Buat Duit Dengan Tok Syed | Carian tentang buat duit secara online ini merupakan carian paling popular di internet.Ramai yang ingin mendapatkan duit sampingan dari internet dan ramai juga yang telah berjaya mendapatkan duit sampingan dengan hanya kerja secara online.Untuk mereka yang belum tahu,entri ini fiqa nak share dengan korang cara nak dapatkan duit dari internet dengan hanya kerja dari rumah dengan Marketplace Tok Syed .

Untuk pengetahuan anda,jika sebelum ini anda belum pernah mendengar tentang Marketplace Tok Syed ,artikel ini akan menerangkan serba ringkas mengenai Marketplace Tok Syed ,dan buat duit online dengan Sistem Marketplace Tok Syed ini.

Mengenai Sistem Marketplace Tok Syed.

Sistem ini terbuka kepada ahli sahaja.Sistem ini menyediakan platform e-dagang dan menawarkan pekerjaan dalam talian kepada ahli berdaftar. Jika anda ingin menjadi ahli berdaftar, maka daftar secara percuma sebagai "keahlian" di  >>SINI<<

CARA BUAT DUIT MELALUI SISTEM INI

CARA #1-Refer user lain melalui program affiliate


Buat duit dengan Affiliate-Melalui komisyen affiliate sehingga 3-tier. Di dalam sistem ini ada disediakan satu fungsi “maintenance” di mana melalui sistem “maintenance” ini, anda boleh mendapat komisyen affiliate dari mereka yang anda refer. Lagi ramai anda refer user ke platform ini, lagi banyak komisyen affiliate yang anda dapat. Dan yang best-nya ianya pasif setiap bulan selagi mana user tersebut aktif melakukan “maintenance” bulanan, termasuk juga anda. 

CARA #2-Jual beli di marketplace yang disediakan

Untuk peniaga pula di sini anda boleh listingkan produk anda untuk dijual pada user-user active yang ada di situ. Anda juga boleh gunakan platform ini sebagai platform e-commerce anda. Jadinya anda tidak perlu runsing lagiuntuk membina sistem jual beli (atau e commerce) anda yang complicated.

CARA #3 - BUAT JOBS DI MARKETPLACE


          Antara job yang available dalam Marketplace Tok Syed

Untuk mereka yang mencari kerja secara online dan ianya terbuka kepada online marketer,suri rumah,student,IM,Freelancer  ini adalah peluang anda kerana anda boleh menjana PASIF income hasil dari kerja-kerja online dengan hanya menggunakan satu platform sahaja. 

Dan kerja-kerja online yang dimaksudkan adalah seperti:

1. Post review di blog anda
2. Share post di wall FB anda
3. Like Page FB sesuatu perniagaan
4. Follow account instagram seseorang
5. Share URL di wall FB anda
6. Buat review produk di account social media anda
7. Blast msg di group Whatsapp di telefon anda
8. Dan banyak lagi..

Dan semua kerja-kerja di atas dibayar dengan kadar yang bersesuaian dengan kerjanya. Menarik kan?


Fiqa dah join dah.Ini buktinya fiqa dapat income melalui Sistem Marketplace Tok Syed ini.Fiqa baru buat beberapa task dan terima bayaran sebanyak RM133.00.Dan banyak lagi job yang boleh didapati di Marketplace ini.Owh ya untuk info,pastikan anda submit bukit buat job seperti yang dikehendaki dalam masa yang ditetapkan tau.




 Income fiqa setakat ini.





CARA #4-Jual produk Tok Syed sebagai pengedar dan dapat keuntungan runcit darinya.

Jika anda berminat untuk menjual produk Tok Syed anda perlu menghubungi mereka untuk step yang seterusnya.mereka adkan membantu anda untuk jadi pengedar Tok Syed.Hubungi mereka melalui http://wasap.my/60168262990/Salam+Saya+Berminat+Jadi+Pengedar+TSD



Kalau anda dah sampai sini maknanya korang dah habis baca artikel fiqa..hehe..ke scroll je...berminat?Korang boleh mula mula Buat Duit Dengan Tok Syed dengan mendaftar di sini - Daftar Buat Duit Dengan tok Syed.Bagi fiqa dengan adanya Marketplace Tok Syed,fiqa boleh mula menjana pendapatan online hanya dari rumah .Salah satu alternatif  menjana pendapatan sebagai seorang surirumah sepenuh masa.


Post a Comment

0 Comments