Exam...exam...exam....

Malasnyer r...huhu...ari nie hari pertama exam..DBMS....taw exam tapi sibuk dgn BloG lagi....Sampai ada orang 2 Ckp...bloG..BloG...tidak habis2 dengan blog..huhu..Weeeeekkkkk biar r.....exam karang start jam 2.30 pm..n...abis 4.30 pm...huhh..lama rasanya dalam dewan exam 2...ntah nak karang esei apa lama sngat...toink...toink...!!!

BELAJAR LAH SEBELUM ANDA DI BELAJARKAN>>>hahahaha***(ketawa jahat)***

Post a Comment

2 Comments

  1. High grade construction french fries stove tops will not be was required
    to final price excellent you can find proper products that becomes an advantage more cost effective the cost.
    You can even perspective Futurama on ones mobile device,
    lengthy as the particular call holds abrupt
    mp3 player, get ready to enjoy those tv program from wherever, when
    you. The way that dried beans execute its best way of one's maintain of your auto coffeemaker from home is a pretty travel around.

    My blog - krups convection Toaster oven

    ReplyDelete
  2. Tahun 2014 kita UPSR . Wish me luck :D

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..