Adik buat Perangai

Dah sebulan lebih adik consume solid food nie..dah bagi macam-macam jenis puri.Alhamdulillah setakat ini tak ada lagi tanda-tanda adik alergik dengan makanan tersebut.buang air besar pun ok je cuma ada sekali tu macam sembelit then cuba bagi cairkan puri tersebut then ok..
Dah 7 bulan lebih dah nampak dah perangai adik..dah pandai buat buat batuk,lepastu kalau orang tak layan dia mula lah buat-buat nak nangis lepas tu kalau nangis pun mengada-ngada.dah amik dia senyum..aishhh dah kecik nie..kalau orang duduk kat kerusi mula lah memanjat nak mintak amik..ye lah kan kat depan pc nie ada stereng game papanya..dia nak main stereng lah tu...kalau dapat duduk dah lagak macam drifter dah..siap nak tarik handbrek lah nak tukar gear lah...hahaha...

Tapi perangai yang tak elok ialah bila nak bagi makan,mula-mula makan no je bila makanan yang last atau tinggal sikit tu lah dia dah tak nak..siap main dan gigit sudu lagi...nak tahu macam mana..haa tengok lah gambar dekat bawah nie..sabar je lah...kalau bagi makan terpaksa buka kan baju..kalau tak habis comot baju..anak oh anak...sabar je lah mama nie..haa..



makin buas...nie baru anak sorang kalau ada 2 3 orang adik ntah macam mana lah mamanya nanti....





Post a Comment

2 Comments

  1. Keletah nakal tu la kalau xde depan mata nnat yang kita rindu. Anak papaglamz pon sama. Tapi kami jmpe seminggu sekali je. Atas kekangan kerja. Huhuhu

    Jom follow dan terjah entri papaglamz

    ReplyDelete
  2. http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-kehebatan-seorang.html?m=1

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..