Giveaway Carian Homestay Malaysia

Carian Homestay Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..Giveaway dari coretananuar.com ni lain dari yang pernah dianjurkan sebelum ini.Jika sebelum ini berdasarkan SEO,Kali ini tampil lebih simple dan tak perlu nak karang ayat panjang-panjang TAPI.... Pemenang akan ditentukan berdasarkan KEPANTASAN DAN KETEPATAN.



Dalam banner Carian Homestay Malaysia, terdapat 9 gambar yang digabungkan menjadi 1 gambar. Setiap peserta perlu meneka dengan tepat gambar-gambar tersebut diambil dari homestay mana. Kesemua Jawapan ada dalam blog CoretanAnuar.com.Jadinya nak jawab kena selongkar blog CoretanAnuar.com...hehehe

1.Pak Ya Homestay di Perak 2 (Rumah corner lot)
2.Pak Ya Homestay di Perak 1 (Rumah Teres 1 tingkat)
3.Miftah Homestay di Ipoh Perak
4.Homestay Hj Esmon Parit Raja
5.Rumah Kedua Homestay Hj Esmon Di Parit Raja Johor
6.Ujana Hati Guesthouse Taman Mutiara Rini @ Homestay in Skudai, Johor
7.Pak Ya Homestay di Perak 1 (Rumah Teres 1 tingkat)
8.Homestay Hj Esmon Parit Raja
9.Pak Ya Homestay di Perak 1 (Rumah Teres 1 tingkat)



                                             





 

Post a Comment

3 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..