ZTE BLADE V7 LITE telefon pintar bajet pilihan !







ZTE Blade V7 Lite
Assalamualaikum...ZTE secara rasminya telah mengeluarkan telefon pintarnya sendiri dan fiqa teruja nak memiliki ZTE BLADE v7 LITE.Kenapa?Kerana ZTE BLADE V7 LITE  telefon pintar yang bersesuaian dengan bajet rendah.Ok biar fiqa jelaskan kenapa dan apakah ciri-ciri  ZTE BLADE V7 LITE ini juga yang menjadi pilihan hati.


ZTE Blade V7 Lite
ZTE BLADE V7 LITE hadir  skrin bersaiz 5 inci dengan resolusi HD serta setebal 7.9mm , sistem operasi Android Marshmallow 6.0 mampu menjalankan sistem dengan sangat baik terutama software dan hardwarenya.Selain itu,ianya dilengkapkan dengan sistem sekuriti finger print yang mampu membuka kunci dalam masa 0.03 saat.Dengan menggunakan panel berkenaan, pengguna boleh membuat beberapa akses pantas, termasuk dwi-tap untuk aktifkan skrin, membuat akses pantas untuk sesuatu aplikasi, merakamkan gambar, mahupun swipe untuk menatal halaman.

ZTE BLADE V7 LITE  telefon pintar bajet pilihan !
sistem sekuriti finger print


ZTE BLADE V7 LITE  telefon pintar bajet pilihan !


ZTE BLADE V7 LITE  telefon pintar bajet pilihan !
 13-megapixel dengan Auto Focus Pro Mode and Auto Mode Camera

Untuk rakaman gambar, ia menggunakan kamera belakang 13-megapixel dengan Auto Focus Pro Mode and Auto Mode Camera.manakala  kamera hadapan 8-megapixel. Telefon pintar ini juga turut menawarkan sokongan pencahayaan untuk rakaman gambar kamera hadapan untuk memastikan anda mempunyai pendedahan Selfie yang  terbaik.Didatangkan dengan ciri-ciri  seperti Beautify, VGesture Selfie, Smile Capture, Face Detection and Panorama Selfie.




ZTE Blade V7 Lite


Dengan  RAM 2 GB ZTE Blade V7 Lite juga menawarkan kemampuan yang cukup baik.Bagi yang gila game RAM 2 GB sudah memadai dan anda boleh merasakan kelajuan untuk aplikasi.Manakala dengan memori 16GB sudah cukup untuk menampung banyak fail seperti gambar,lagu,video dan sebagainya.


                        

ZTE Blade V7 Lite





Dual SIM GSM yang  Menyokong 4G LTE
ZTE Blade V7 Lite  ini juga terdapat dua tempat untuk menyimpan kad GSM sehingga anda boleh mempunyai dua nombor telefon bimbit yang aktif disatu telefon bimbit, selebihnya adalah suport 4G LTE dengan kelajuan akses internet super cepat hingga LTE Cat4 atau maksimum 150/50 Mbps. Anda juga boleh menggunakan ciri Wifi untuk berhubung dengan internet, serta aktiviti pemindahan fail lebih cepat dengan bluetooth v4.0 berteknologi A2DP dan microUSB v2.0.



Kapasiti Bateri standard 2500 mAh

Kapasiti bateri ZTE Blade V7 Lite memang lebih minimum dengan 2500 mAh, namun kapasiti tersebut sudah cukup sesuai untuk membekalkan keperluan kuasa telefon bimbit sehingga akan mempunyai waktu  berbual dan aktif lebih lama.




ZTE Blade V7 Lite - Full phone specifications

 
ZTE Blade V7 Lite

Apa kata anda?Berbaloi kan untuk memilikinya.Jangan lepaskan peluang untuk memiliki ...

ZTE Blade V7 Lite 16GB (Silver) FREE Exclusive Smart Case + TPU Case & Screen Protector Dengan Hanya RM497.70 sahaja.

 



Post a Comment

3 Comments

  1. super good info..tq for sharing

    ReplyDelete
  2. Ramai eh yang review produk ni ^^

    ReplyDelete
  3. Cantikkan ZTE Blade V7 lite ni T_T Singgah tnya khabr. Tuan blog sihat ? :)

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..