Khas Untuk Rakan Blogger


Khas Untuk Rakan Blogger


Fiqa baru create 1 group untuk kawan-kawan blogger..nanti korang joinlah yer..kasi meriah sikit group tu..tapi ada sedikit syaratlah..ketat punya syarat..huhu..kena faham betul-betul..it's ok lah kalau tak dapat nak follow..hehe..

ok..syarat pertama..siapa yang nak join tu boleh ping entry korang ke dalam group tersebut..wajib tinggalkan komen dekat entry rakan-rakan lain..kenapa??bila dah ping entry tu mestilah korang nak entry korang dibaca ataupun atleast ada yang komen kan..baru lah semangat sikit nak menaip entry baru.

Faedahnya..sama-sama dapat traffic..betul tak..yang kedua kawan-kawan blogger yang ada buat bisnes pun boleh promote bisnes korang dalam group tu..takde hal lah..sama-sama kita support yer..

Yang ketiga ajaklah kawan-kawan lain join juga yer..tapi pastikan yang diorang berminat,karang tak pasal-pasal putus kawan sebab sesuka hati jer invite masuk group kan..hehehe

tujuan fiqa buat group fb nie sebab senang fiqa nak baca entry terbaru kawan-kawan semua..maklumlah 24 jam fb..eh tak lah..sebab malas nak buka blog..

Ok..jangan segan silu jer..jemput join sekarang tau..sekarang...LINK


Post a Comment

4 Comments

  1. Thanks Fiqa sebab sudi jemput. Okei, mek join sekarang Jugak !

    ReplyDelete
  2. sy join...kurang faham..terangkan kt sya.

    ReplyDelete
  3. Thankyou invite tapi ain tak bukak fb :( so ain singgah klik2 tabung oaky :D

    ReplyDelete
  4. thanks invite, Insya'Allah nti sy join

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..