Mini Tees dari Printcious dah Sampai

Assalamualaikum hai semua :) Hari ini baru sempat nak update  Order dari  Printcious dah sampai.Sebelum ini fiqa ada update  entry tentang Printcious.Ingat lagi tak fiqa  kongsi cerita pasal laman web printcious.com di link ni... >link< mesti nak tahu apa yang fiqa beli dari laman web tu. Meh fiqa share....

 Fiqa dah order mini tees . Comel sangat mini tees tu.Boleh lah gantung dekat kereta tak pun kat rumah.Apa yang fiqa boleh katakan servis cepat dengan delivery menggunakan SKYNET.com. Packaging yang dibuat amat  mengutamakan safety  barang yang kita beli agar tidak berlaku sebarang kecacatan pada barang tersebut.
Pada 15/6/16 fiqa start la cari design yang berkenaan dan terus order. 17hb tu jam 11.26 a.m barang dah sampai je...Tahu2 ada SKYNET depan rumah dah ,terkejut juga bila bukak bungkusan rupanya order barang dah sampai,cepat betul..Masa delivery dalam 1-2 hari. Dan terus sampai ke pintu rumah gitu.Jom usha apa yang fiqa beli dari  Printcious.
 


                                                                 Tadaaa... Cantikkan.

 Alahai comel je tengok..mini tees tu..
Memang puas hati, service penghantaran cepat, design yang ada comel2 dan nak order pun mudah. Lepas siap design, isi detail dan buat pembayaran.  Email bukti pembayaran dan mereka akan reply untuk proceed order.

Sistem dia sama je macam website shopping lain. Siapa kaki shopping online memang tak akan ada masalah nak order dengan Printcious.com ni.Memang terbaik.

Lepas ni,  fiqa ingat nak shopping benda lain pula. Tengah fikir lagi nak beli apa. Rasanya macam nak beli mug, tak pun puzzle, atau ceramic comel tu kan... Ermmmm kena berangan dulu.  Tak sabar nak design comel comel untuk next order.



Masa masuk website printcious memang mula mula korang akan rambang mata.Design yang sedia ada pun dah memang menarik. Fiqa cadangkan amik je design dari website dan korang boleh tambah nama, tarikh istimewa dan lain lain. Dah jadi special.Kalau tak nak guna design dalam website, korang boleh letak gambar, dan nama. Mudah dan cepat.Kawan kawan yang ada baby ke nak dapat baby baru ke boleh lah order mini tees comel  ini boleh letak dalam kereta.Design sikit letak nama baby korang ke kan.

Kepada sesiapa yang berminat  cepat-cepat segera klik sahaja link di bawah ini untuk ke laman web Printcious. Selain ceramic tile anda juga boleh design di cushion, mug, puzzle dan macam-macam lagi hanya di Printcious. Dengan printcious anda mampu design mengikut citarasa anda tersendiri.

 Yang belum pernah shopping di www.printcious.com boleh shopping sekarang. Yang nak kasi untuk newborn baby ke,hadiah perkhawinan ke boleh bagi mereka hadiah special. Lain dari yang lain gitu.

 Banyak review pembeli dan update latest design dan product, boleh ke facebook mereka juga di sini... https://facebook.com/printcious

Owh ya printcious.om ada buat  June Promotion tau Up to 20% Off .Promosi berakhir pada 28 Jun 2016.Jangan lupa guna code: JUNE20 tau..
     

Kindly visit:

Printcious is also available in SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan


Post a Comment

1 Comments

  1. oo nk beli mug belom trcpai lg. heheh. thanks sbb remind :)

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..