Fitness At Home

Assalamualaikum..

Fitness At Home

 Tajuk di atas sesuai untuk House Wife macam i sebabnya fiqa bukannya gym person ataupun workout person in general.Tak pernah menjejakkan kaki ke gym..tapi tak semestinya nak pergi gym baru boleh bersenam kan.Dekat rumah pun boleh apa,yang penting tidak ada penyakit M......

Fiqa jenis orang yang akan makan apa-apa dan segala-galanya yang fiqa mahu.Yea..I hate me too.Dulu dan sekarang sama saja.Walaupun makanan tersebut kan adds calories to my body,especially my inner&outer thighs and mid-section.Sure, i'm not alone in this!!Sapa sama kita geng gitu...Apalagi lepas melahirkan baby kan..things arent't the same.Kecuali lah korang supermodel then you don't count.Tak aci lah kan..


Bila dah nak masuk 3 series nie...aduhh nampak sangat dah tua..wakaka.Jadinya i berazam untuk nampak selim melim lah kan.Well sebenarnya ada target to reach berat badan idaman kengkononnya.Nangis tepi bucu katil bila kemas kain baju lama2 semua dah x muat..dapat saiz badan sebelum kawin ok dah..hahaha..

I tidak ambil pil kurus ke apa,sebabnya badan ok je cuma ada part tertentu tu suka benar lemak tumpang sekaki..Iskkk i is tak suka tau....

Ehh..macam dah terbabas dari tajuk nie..haha..sebenarnya nak share dengan korang  my Top Youtube Channels for a complete at home work out.Maklumlah bila namanya FULLTIME HOUSEWIFE bila masanya pula boleh keluar kan..Jadi kita exercise di rumah je lah..


 P/S: Might not be an option for you but I’ve found this works best for me becouse i Love finding new easy exercise routines to follow.


Korang ada favourite fitness Youtube channel?Share lah dekat sini..
 Terima kasih kerana membaca!




Post a Comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..