Menang Anakku Car Seat Contest Affiliate Lazada Malaysia


Alhamdulillah. Rezeki yang tidak diduga.Masa bulan puasa hari tu ada beberapa contest untuk blogger yang berdaftar sebagai affiliate Lazada Malaysia telah dijalan kan dan salah satunya LAZADA x Anakku Contest.

Fiqa join contest ini sebabnya sesuai untuk bloger mak-mak lah katakan.Dan tak sangka boleh terpilih sebagai salah seorang dari pemenang.

Entri SINI


Hadiah telah selamat sampai...Terima kasih Lazada Malaysia.





Kalau ada yang berminat nak beli atau beli barangan Anakku bolehlah terus klik pada gambar dibawah yer..






http://www.lazada.com.my/anakku-infant-car-seat-red-10487540.html?offer_id=2583&affiliate_id=9749&offer_name=MY+Banner+Generator&affiliate_name=Mawarberduri&transaction_id=10266df60c61e0e1722295e4eef98c






Lazada Affiliate Program
Jika anda seorang pengiat media sosial atau blogger dan mencari sumber pendapatan sampingan bolehlah berdaftar sebagai ahli  affiliate Lazada Malaysia.Untuk maklumat lanjut boleh hubungi Encil Fazirul Tan.


Fazirul Tan
Lazada Malaysia | Affiliate Marketing Analyst
Emai: fazirul.roshiditan@lazada.com.my
skype: FazirulTanLZ
mobile: +6017 710 0442 

Post a Comment

3 Comments

  1. Alhamdulillah.. Rezekianaj.. tahniah..

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH...

    Bestkan dapat hadiah..

    cam mana nak join GA dari lazada??dah join program affliate lazada tapi xtau cam mana nak masukkan dalam blog dan nak ambil promosi yang lazada buat..

    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..