Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics





Assalamualaikum semua...

Semestinya setiap orang mempunyai pewangi/perfume kegemaran, tetapi adakah pewangi tersebut kerana keserasian dengan anda, kerana baunya yang memikat atau sekadar anda hanya suka-suka menggemarinya?
Yang mana satu korang??hehe.Siap ada koleksi gitu.Kita geng..hehe.Tapi dalam ada koleksi gitu,percaya tak jarang sekali fiqa guna beli dan simpan....hehe amat sukar untuk fiqa memilih minyak wangi yang betul betul berkenan.Dan bila berkenaan dengan bauannya Tapi..hmmmm harga pulak..adehhh... Kemain harga dia mahal. Ha... time tu lah, mula berkira-kira harga minyak wangi nie blah3..boleh beli pampers susu anak untuk sebulan nie.haha kena fikir banyak kali. Dan akhirnya letak semula. Siapa yang tak nak  rasa fresh, bau wangi-wangi, segar dan paling penting selesa dengan bau badan sendiri dan tak malu nak jumpa kawan-kawan kan. 

Sebenarnya, kegemaran bukan semata-mata yang membuatkan sesuatu perfume itu membangkitkan personaliti anda. Perfume yang berpotensi seharusnya yang mampu menyerlahkan personaliti, keghairahan dan ciri-ciri diri anda. Ianya juga boleh dikira wangian yang mampu menenangkan dan membangkitkan semangat si pemakai.

Mari fiqa perkenalkan dengan satu jenama produk perfume tempatan yang dijamin 100% berbaloi dan best untuk dicuba. Ada beberapa sebab yang menjadikan fiqa bakal pengguna setia Sweetheart  Parfume ni. 
Haa..mula-mula fiqa kurang percaya dengan Sweetheart parfume nie tau..sebab takut jadi macam sebelum nie..memula jer suka bau wangian lepas tu macam rasa dah tak best pula.Tapi tak sangka bila dah dapat dan cuba memang fiqa terus tersuka tanpa sengaja!!Memang jatuh hati terus.Macam jatuh cinta pandang pertama gitu..ahakss..


SEBAB KENAPA SWEETHEART PARFUME MENJADI PILIHAN FIQA.
Sweetheart - Mekar Mewangi Di Sanubari
Bau yang Lembut & Sweet 
Mampu Tahan 8 hingga 12 Jam.
Setanding Haruman Jenama Antarabangsa.

Kekal harum meski usai wudhuk,pilihan sesuai untuk solat.
Harga Mampu Milik Oleh Semua.
Botol 30ml Yang Mudah Dibawa.
Haruman Yang Membangkitkan semangat Memberikan Ketenangan Dan Kenyamanan.
Hanya RM49.90 /Semenanjung RM59.90 /Sabah&;Sarawak sebotol 30 ml



KELEBIHAN UTAMA SWEETHEART PARFUME
 
Haruman Sweetheart merupakan juzuk wangian yang dirumus khas dengan inti pati nota segar yang memukau. Adunan ekstrak yang menyerlahkan sisi feminin seperti vanila nyata mampu menampilkan sisi berani dalam ritma tenang si pemakainya.Bagi memberi nilai tambah selayaknya seorang wanita, ekstrak sitrus yang terdiri daripada intipati limau mandarin dan buah plum turut diadun bersama.Di samping menitipkan elemen segar dan cergas dalam diri sang gadis, gabungan sitrus juga berupaya membangkitkan energi dan kemanisan pada perwatakan ceria bertenaga si pemakai.Melengkapkan juzuk wangian terjemahan Sweetheart, kandungan ekstrak ros segar juga ditambah dan diadun sebati menyerlahkan sisi santun dan penyayang pemakainya.

Ekstrak
Ekstrak tumbuhan yang diadun untuk membentuk haruman Sweetheart didatangkan khas dari negara simbolik haruman terkenal dunia, Perancis. Jenis minyak wangi eau de parfum itu juga mampu bertahan lebih lapan jam dan masih kekal harum biarpun selepas solat.




BAU TAHAN LAMA & SEMERBAK!
Seriously memang sedap dan tahan lama bau Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics ni.Spray sikit saja dekat nadi bahagian badan dan bau dia kekal even uolls basuh badan or tangan.

Sebenarnya sebelum fiqa menaip,fiqa telah menjalankan ujikaji terhadap  Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics nie tau.

1.Pertama sekali fiqa sembur 3 kali dekat tudung fiqa dan gantung di ruang tengah rumah,menakjubkan 1 rumah berbau wangi tau.percaya atau tidak.*Update dah 4 hari masih berbau segar wangian tersebut dekat tudung*

2.Sembur dekat tapak tangan,yang bestnya bau wangian masih bertahan walaupun selepas cuci tangan berkali-kali.Haha,yang nie tak boleh blahh..asyik-asyik nak hidu bau tapak tangan jer..wangi sangat2..(Rasanya macam cium baby yang wangiannya tak boleh digambarkan..rasa tak puas hidu sekali..)*Ok..memandangkan fiqa dah ada 2 orang baby besar,jadi Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics nie boleh jadi baby kecik fiqa lah..haha*ok tak lawak...Bagi fiqa bau wangian minyak wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics ini bersifat aromaterapi dan boleh merawat stress fiqa..

3.Jika sebelum nie kalau pergi taman permainan mesti berpeluh banyak dan bau kurang enak ye lah kan sibuk mengejar anak-anak berlari sini sana,sekarang relaks je lepas ke taman permainan masuk shopping kompleks..sebab bauan minyak wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics berjaya menengelamkan bauan peluh badan..hehe.Tak rugi lah kalau beli even botol dia kecik.

Ada juga yang cakap,ala botol kecik je,dah sembur-sembur,cepatlah habis.Yang nak sembur banyak sangat tu sapa suruh kan..hehe.Sembur pada-pada lah,dah memang wangi,betul nie serius tak tipu.Perfume nie botol dia sederhana kecik,comel,kiut, dan paling penting boleh bawa pegi mana-mana.tak payah risau tak muat beg.beg fiqa yang kecik molek tu pun boleh muat tau..siap ada 2 botol susu,baby wipes,pampers dan segala-galanya dala tu..hee..biasalah beg mak-mak lah katakan.

Haa, apa tunggu lagi! bagi yang nak cuba bolehlah grab perfume Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics sekarang. Harga sangat berpatutan, tapi kualiti bau wangian setanding dengan bau perfume antarabangsa ! Dari korang beli perfume mahal beratus-beratus tapi botol kecil je, better uolls beli Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics yang sangat long lasting ni. Murah tak cecah ratus dan isipadu pon 30ml tahan lebih dari sebulan.

Owh ya,tidak lupa juga,DD Cosmetics tidak hanya menjual minyak wangi hanya untuk wanita sahaja.Terdapat juga minyak wangi untuk lelaki di luar sana.Sedikit info untuk minyak wangi BRAVEHEART.


BRAVEHEART – BERANI HADAPI KEMUNGKINAN

 Minyak wangi lelaki ini disesuaikan dengan penampilan lelaki.Sesuai dipakai pada majlis tertentu ataupun aktiviti luar yang memberikan kesan haruman sepanjang hari kepada si pemakai.Jangan tidak percaya haruman minyak wangi iini akan membangkitkan dan meningkatkan aura kelakian anda untuk lebih berani tampil dikhalayak ramai yang dipadankan dengan karakter si pemaiak.Haruman ini menggunakan ekstrak anggur,musk dan casmerewood yang memberikan percikan maskulin,ikonik,seksi dan dinamik.Sama seperti Sweetheart,Braveheart juga setanding dengan jenama antarabangsa,kekal harum meski usai wudhuk,pilihan sesuai untuk solat.


Berminat untuk memiliki koleksi Minyak Wangi Sweetheart & Braveheart??Jom terjah page dibawah yer..Jangan lupa untuk LIKE,FOLLOW Page DD Cosmetic untuk mendapatkan informasi terbaru dan sebagai menyokong produk anak tempatan!!..

Page: https://www.facebook.com/ddcosmeticsofficial

 



 

Website: http://www.ddcosmetics.com.my

 









Post a Comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..