Heavennya dapat makan Kuih Bulan / Mooncake

Tetiba cerita pasal kuih bulan pula..ye lah rasanya dah lama,lama sangat tak makan kuih bulan nie.Dulu-dulu waktu festival kuih bulan adalah yang ditunggu-tunggu.hihi..kegemaran adalah eggyolk with red beans.Sedap hingga menjilat jari gitu..😋😋

Heavennya dapat makan Kuih Bulan / Mooncake

Kebetulan isteri kawan suami ada buat dan jual,jadinya apalagi fiqa pun orderlah.memandangkan eggyolk with red beans takde jadi fiqa ambillah red bean.Rasa  not bad.Yang penting halal lagi.Lepas hajat nak makan mooncake nie.

Rasa nak buat?tengok step by step  pun  dah giveup..daku tak rajin..haha..tak mampu..hanya mampu beli jelah walaupun harganya yang boleh tahan.Setimpal dengan kepayahan  nak buat..hehe..


Next time boleh repeat lagi.Bagi kawasan seremban boleh cod.Luar kawasan boleh pos..Hehe..kalau berminat boleh usha facebook dia  yer..SINI



 

Post a Comment

3 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..