Unboxing #MYCYBERSALE 2018 Hermo Box

Assalamualaikum dan hai semua..

Unboxing #MYCYBERSALE 2018 Hermo Box


Enrty kali ini cuma nak unboxing box gift yang saya dapat dari hermo yang telah bekerjasama dengan MYCYBERSALE 2018 baru-baru ini.Bagi peminat kbeauty ptoduk sudah semestinya korang tahu laman web hermo ini kan.Hermo merupakan website e-commerce yang menjual berbagai produk kecantikan skincare dan makeup . Dengan adanya website Hermo memudahkan kita untuk shopping produk kecantikan.


Banyak produk menarik yang ditawarkan,sampai naik juling mata nak tengok.Dalam box hermo tu saya dapat 5 barang.Antaranya ialah,

Unboxing #MYCYBERSALE 2018 Hermo Box

1.Shampoo loreal paris fall resist (Anti Dandruff)
2.Garnier Micellar Oil-Infused Cleansing Water
3.Au Fairy 100% Organic Aloe Vera Gel
4.Maybelline Eyeshadow (The Rock Nudes)
5.Garnier Serum Mask Hydra BOMB


Next entry saya akan review satu-satu yer..stay tune😁

Post a Comment

2 Comments

  1. kak pip sesekali shopping kat hermo, tu pun kalau ada sale untuk bundle box ... mmg berbaloi beli.

    ReplyDelete
  2. FD pernah beli kat Hermo sekali je. tu pun tumpang order kawan

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..