Review: Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced

Hai assalamualaikum semua..

Hari ini, saya ingin berkongsi dengan anda  mengenai rangkaian penjagaan kulit Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced. Saya pasti anda mungkin pernah mendengar tentang Cosmoderm sebelum ini atau anda pernah disyorkan oleh pakar dermatologi sebelum ini. Sejujurnya, ini adalah kali pertama saya mencuba jenama ini dan saya sangat sukakannya.




Info Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced:

Kaya dengan Calamine dan Prebiotik yang membantu:

  • Seimbangkan mikrobioma kulit sehingga menghidrat & meningkatkan perlindungan permukaan kulit
  • Memastikan penghalang kulit tetap utuh dan lebih sihat daripada sebelumnya
  • Mengurangkan kegatalan kulit dan melegakan kemerahan

Packaging:

-Didatangkan dalam box pink yang tersangatlah omg!!! kiutt sangat...huhu

Bahan-bahan utama:

Prebiotik dan Calamine sebagai bahan utama untuk soothe and calm kemerahan pada kulit anda. Diuji secara dermatologi, rangkaian Cosmoderm Perfect Balanced sesuai dengan semua jenis kulit walaupun kulit sensitif!

PREBIOTIK dikenali sebagai makanan untuk Bakteria Baik untuk ekosistem kulit mikro anda yang membantu :

-Menstabilkan pertahanan semula jadi kulit

-Meningkatkan cahaya kulit

-Dan pastikan mikrobioma kulit anda seimbang!


CALAMINE digunakan untuk manfaat kulit yang menenangkan termasuk:

-Melegakan kegatalan & kegatalan pada kulit

-Mengurangkan kegatalan & kemerahan kulit

-Dan menenangkan selaran matahari


Rangkaian Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced Terdiri daripada:

1.Foaming Cleanser

2.Toning Lotion

3.Soothing Wow Cream(boleh menggunakan sama ada malam / siang atau kedua-duanya)

4.SunMilk SPF 25 PA ++

Cara penggunaan rangkaian Cosmoderm Perfect Balanced mengikut sequence yang betul

1.Perfect Balanced Foaming Cleanser (120ml)


Diformulasikan untuk semua jenis kulit, Perfect Balanced Foaming Cleanser adalah langkah terbaik untuk kulit yang sihat dan menenangkan. Ia membersihkan pori-pori anda dengan mendalam dan membersihkan kulit sambil melegakan kemerahan.


2.Perfect Balanced Toning Lotion


Diformulasikan untuk semua jenis kulit, Perfect Balanced Toning Lotion adalah yang kedua dan paling penting untuk kulit yang lebih sihat dan cantik. Dengan Prebiotik dan 20,000 ppm Calamine, jumlah yang lebih tinggi membantu menenangkan dan melegakan kemerahan sambil meningkatkan keupayaan penyerapan kulit anda. That's not all,it also restores the quality of your skin's natural barrier to  limit tightness,irritation and discomfort.

3.Perfect Balanced Soothing WOW Cream




Diformulasikan untuk semua jenis kulit, Perfect Balanced Soothing WOW Cream adalah langkah ketiga untuk menyihatkan dan menenangkan kulit. Dengan 30,000 ppm prebiotik dan calamine, jumlah yang lebih tinggi membantu soothe and calm kulit sambil meredakan noda pada permukaan kulit. Menggunakan WOW (Air -dalam minyak dalam air) dan triple Moisture Boost Complex, ia juga membantu mengembalikan kelembapan kulit anda.


4.Perfect Balanced  SUNMILK  SPF 25PA++


Diformulasikan untuk semua jenis kulit, Perfect Balanced SUNMILK SPF 25PA ++ adalah langkah terakhir ke arah kulit yang lebih sihat dan lebih cantik. Dikemas dengan nutrien seperti Vitamin dan Mineral yang membantu melegakan kulit yang terbakar dan kering serta melindungi kulit anda dari UVA dan UVB. Selain itu, ia improves kan  perlindungan permukaan kulit anda mengatasi tekanan persekitaran.


INFO TAMBAHAN

-Fragrance Free, Artificial Colorant Free

-Fungsi Calamine:Soothe Redness & irritation So calamine can help to soothe your skin.Jadi bagi mereka yang kulit sensitive yang kemerah-merahan boleh pakai rangkaian produk cosmoderm ini.

-Fungsi Prebiotik: memberikan perlindungan lebih dan membuat kulit jadi lebih kuat.Juga membuatkan kulit wajah lebih stabil dan memberikan efek menenangkan pada kulit.


Korang boleh dapatkan produk ini di watsons dan juga di website Cosmoderm dan juga dimana2 rangkaian farmasi.Untuk maklumat lanjut tentang Cosmoderm,korang boleh layari media sosial seperti dibawah:

Website l Facebook Instagram


#cosmoderm #skincare #skindependence #CosmodermPerfectBalanced #forhealthierbeautifulskin


















Post a Comment

1 Comments

  1. nampak ramai blogger review produk ni.. harap dpt membantu masalah kulit

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..