Pakej Fotografi Perkahwinan.


Pakej fotografi perkahwinan murah |  Assalamualaikum semua,perkara selain persiapan perkahwinan benda yang saya pasti akan membuatkan bakal pengantin pening kepala ialah mencari jurugambar dan pakej fotografi perkahwinan untuk merakam gambar dan video pada hari bersejarah anda nanti.Banyak faktor yang anda perlu titik beratkan dalam proses pemilihan  jurugambar serta  pakej fotografi yang disediakan.

Di sini saya sediakan panduan serta tips memilih jurugambar serta  pakej yang disediakan untuk anda semua yang bakal bergelar raja sehari! 

1.Perkara paling wajib ialah kena ambil tahu dan semak latar belakang jurugambar tersebut.Memang tidak dinafikan ramai jurugambar sama ada amatur dan juga professional sekarang ini.Jangan main ambil je tanpa selidik terlebih dahulu.

2.Dapatkan maklumat seperti nombor telefon,alamat lengkap,serta laman sosial jurugambar tersebut.Ini sangat penting agar dapat memudahkan urusan anda kelak.

3.penting sekali untuk anda semak pengalaman jurugambar tersebut.

Panduan serta tips telah saya kongsikan tapi masih  blur dan keliru dalam memilih jurugambar serta pakej fotografi perkahwinan anda??Takpe,mari saya perkenalkan anda dengan TheOrangePhotography.com.

Kenapa saya suggestkan TheOrangePhotography kepada anda?Sebelum itu mari saya perkenalkan siapa TheOrangePhotography ini.


"Di OrangePhotography,mereka memiliki studio sendiri dan menjalankan perkhidmatan mengambil pelbagai variasi gambar sejak dari tahun 2008 lagiServis dan idea mereka terhadap senin photography & videography sangat mendalam.kini ia dijadikan kombinasi untuk suntingan moden "wedding" dengan pakej yang berpatutan.


Mereka bekerja dalam satu kumpulan dan berupaya menggabungkan kesemua bakat dikalangan ahli supaya mampu berikan khidmat photography terbaik tidak kira daripada pasangan mempelai,atur cara majlis mahupun keraian pelbagai kaum"

Kenapa anda patut memilih  Pakej  Fotografi Perkahwinan dari TheOrangePhotography??


TheOrangePhotography akan berikan anda Pakej Fotografi Perkahwinan serta Video Super Kualiti yang Mampu Milik.Nak menghasilkan sesuatu  gambar yang terbaik dan pelanggan akan berpuashati bukan lah mudah!Namun apa yang pasti ialah anda akan sangat-sangat puas hati apabila mengambil TheOrangePhotograhy untuk merakam moment di majlis anda nanti.




Baca ini untuk kepuasan anda sendiri!!

1.Team member yang kreatif & mesra pelanggan-Ahli pasukan di Orange Photography sangat komited dalam menghasilkan karya fotografi yang terbaik dan profesional.Bukan saja cekap dan terlatih,malah mempunyai pengalaman yang luas dalam industri fotografi.



2.Semangat berpasukan yang tinggi demi menghasilkan karya berkualiti-Bukan sahaja kerana minat,namun usaha dan keringat yang ditaburkan oleh setiap ahli pasukan di Orange photography adalah demi untuk menghasilkan sebuah karya yang mamu diangkat hingga ke peringkat lebih tinggi.

3.Tidak pernah jemu,dan tidak kering IDEA!-Di Orange Photography,mereka juga melatih setiap ahli untuk bekerja dalam pasukan bagi membincangkan soal kreativiti,inovasi dan idea-idea baru yang kena dengan salera pelanggan dan permintaan.Selain itu,pakej harga yang berpatutan adalah penting untuk memastikan setiap pelanggan berpuas hati


Antara koleksi sesi fotografi dari TheOrangePhotography

1. Design album








2.Single photo








Puas hati dengan hasil dorang? Antara harga pakej yang ditawarkan seperti dibawah  tetapi ada juga pakej-pakej lain yang bersesuaian dengan bajet anda...Serius berbaloi dan anda tak akan menyesal menggunakan khidmat mereka!


 Harga Pakej untuk 2 Event Photo RM2,000.00
- 2 Event Coverage (Nikah & Sanding)
- Custom Album 10X12
- Exclusive Frame 16 X 24
- FREE Outdoor
- FREE Edited Photo
- FREE Box & Bag


Dibawah ini adalah antara testimoni pelanggan yang telah mengambil Pakej Fotografi Perkahwinan dari mereka.








Bagi anda yang berminat serta ingin mengetahui lebih lanjut lagi   pakej fotografi perkahwinan anda boleh lah terus  menghubungi The Orange Photography di alamat tertera dibawah:


Tel : 017-296 2141 / 017-211 6634
Email : photography_orange@yahoo.com
Facebook : Orange Fotography 
Alamat : T3-1D, Tingkat 1, Kompleks Amaniah, 68100 Batu Caves, Selangor



Pakej Fotografi Perkahwinan


Contest ini turut di sertai oleh :-

  1. http://www.ajumohit.com
  2. http://sobrimansor.net
  3. https://mrhanafi.com
  4. http://modernmumthingy.com
  5. https://www.nurzariniismail.com
  6. https://www.dianarashid.com
  7. http://onlajer.com
  8. http://www.pokucu.com
  9. http://www.iuzira.com
  10. http://www.mommyfiqa.com
  11. http://ohduit.com
  12. https://adna2029.blogspot.my
  13.  http://www.sensasi2020.com
  14. http://nozi-mirrah.blogspot.my
  15. https://messarah.blogspot.com

Post a Comment

3 Comments

  1. TQ tau... Sebab support contest ini... Semoga ada rezeki menang hadiah..

    ReplyDelete
  2. Tidak rugi ambil pakej fotografi perkahwinan daripada Orange Photography ini, harganya murah dan berpatutan sangat sesuai utuk bakal pengantin yang mementingkan bajet.

    ReplyDelete
  3. Antara servis fotografi yang menawarkan pakej yang menarik dan hasil foto yang best. Oh, ya semoga berjaya dengan kontest :)

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..